Försäljning
Viktigast för en framgångsrik marknadsföringskampanj är att få många nöjda kunder. Det finns många sätt att nå snabba resultat, men vi tror på långsiktighet i våra relationer. Framför allt när det gäller försäljning över telefon. Varje kund vi skickar till dig vill vi ska bli en trogen kund.
1. Analys
I slutändan strävar vi efter samma mål, vi vill att alla ska känna sig nöjda efter en färdigställd kampanj. Vi tror på ett gediget förarbete för att säkerställa att vi är på samma linje. Att vi hittar en hållbar nivå för att vi ska kunna växa tillsammans och vad vi behöver vi göra för att uppnå den nivån.
3. Rätt person, rätt förutsättningar
Personen som ska utföra samtalen kommer vara en ambassadör för både er och oss som företag. Det sista vi vill ha är en missnöjd person på telefon. Det uppnår vi genom långsiktiga målsättningar där vi tillsammans bygger ett säljteam som passar för ditt företag.
2. Marknadsurval
Med vår mångåriga erfarenhet av telefonförsäljning så vet vi att ett bra urval alltid innebär skillnaden mellan en framgångsrik och en misslyckad kampanj. Varken vi eller ni vill att vi har säljare som sitter och ringer på fel kunder.